torsdag 12 november 2009

WWFM

Som sagt, lite sista rycket verkar det vara med geocachingen. Det duttar upp nån enstaka ny gömma lite varannan dag efter att det varit ganska dött en tid innan.
Jag har inte haft möjlighet att dra iväg på nånting sista tiden men då har man ju också kvar dem till det blir bättre tider.
Gjorde en liten koll och det ser ut som jag slöat till ordentligt sen i somras, jag har ca 125 oplockade gömmor inom en radie av 8 mil från stan. Det blir alltså ganska många nya burkar på ett år fast man tycker att det händer lite. Jaa, jag vill inte påstå att jag hade nollställt antalet i våras men det var betydligt lägre, kanske bara hälften eftersom jag avsatte ganska mycket tid på caching förra sommaren.

Nu på lördagkväll är det dags för ett lite ovanligare event, WWFM VI - Östersund. Eventet pågår under en kvart med början kl. 19, man ska bara dyka upp, logga, mingla, ta gruppfoto och sen försvinna som om inget hänt. Är väl inte stolligare än mycket annat så jag ska nog försöka ta mej in till stan men det är ganska osäkert hur det blir. Det kan ju tex vara dåligt väder å då är man väl inte såå angelägen ....... kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar