fredag 7 maj 2010

After Event

Nu har det gått en vecka sedan 10-årsjubelfesten i Svenstavik och jag har knappt haft tid att beta av TB och coin-listan. Har man vedeldning så håller man sig värmen så här års - på vedbacken.

Cachen Svenstakyrkan kollade jag in och löste sen var den snabbt loggad på väg till jobbet - "Took less than a minute" - utan GPS!

Synd var det att jag strulade bort mina coin, nu vet jag visserligen var Cach & Reelease Geocoin så den ska jag försöka hälsa på när den dyker upp i nån burk. Den är lite extra värdefull för mej eftersom det är ett minne från vårt event förra året. Däremot är den svenska älgen Swedish Moose fortfarande borta, men det kan ju vara nån som också har mycket att göra som har den, så den dyker nog upp.

Ser att det har dykt upp en del trevliga foton från eventet, bra att kunna hänvisa till när jag bråkar på bekanta som inte var där -"titta va´ mycke´ trevliga typer det var där ......"

2 kommentarer:

  1. Ditt cache and release coin hade tänkt ta det mot gävle i helgen men kanske ska lämna det här uppe efter att ha läst detta...?

    SvaraRadera
  2. Neejdå, jag har kommit över det där nu och har en förhoppning att vi, myntet och jag, träffas vid någon burk nån gång / Strulis

    SvaraRadera