söndag 21 juni 2009

Loggat å klart

Dom blev inte gamla, mina nya gömmor på östra sidan av Näkten, Tunvågen och Furufröjd. Man anar att det spurtades för att bli först då welidon, nutta och filbunke har nätloggat nu på söndagsmorron. De tyska turisterna i Tunvågen, som Nutta skriver om i loggen, hade även jag problem med när jag skulle hitta ett gömställe till burken. Dom undrade säkert vad jag höll på med. När det sedan kommer fler som beter sig likadant riskerar vi att få rykte som konstiga, vi svenskar.

Cachen vid sågen i Sidsjö ligger ute nu, ska bli intressant att se varifrån snabbaste skattletaren kommer.

3 kommentarer:

  1. Nu så har du en ny cache att besöka i ditt område.

    SvaraRadera
  2. Jag anar att det är grottforskning på gång igen men jag blev ganska nöjd efter "Bergtagen" då jag fick köra kläderna 3 ggr i maskin innan den unkna mögellukten försvann (mycket jord och växtdelar i den grottan). Men man vet ju förstås aldrig var en geocachare har sin gång /Strulis

    SvaraRadera
  3. Ett tips är att införskaffa en overall att ha till grottforskningen. Kostar inte många kronor att ha som slitplagg.

    SvaraRadera