söndag 30 augusti 2009

Rekordsnabb loggning?

I veckan som gick la jag ut en burk, Populärast i landet, inne i stan. Fixade till sidan, sen väntade jag till söndagkväll innan jag skickade den till Godkännaren.

Tanken var att de som jobbar nära cachen skulle få se FTF-jägare smyga utanför fönstret på måndag. Det brukar ju vara en viss fördröjning innan cachen kommer upp på nätet (i sommar var det två dagar ibland).
I kväll överträffade nog Reviewer´n sig själv när det gäller att vara snabb, efter en knapp timme (8:51 PM) hade jag ett "Published" i min post.
Attans också, men förhoppningsvis är det ingen som ser den, tänkte jag.

Ack så fel, andreaze och jenniie var på alerten, kl 9:21 resp. 9:23 PM fick jag kvittot på deras loggning, det är bra precis en halvtimme det!
Inte snabbast i landet (nytt cachenamn?) kanske men här i trakterna är det hyfsat fort gjort, bara att buga och gratulera.

Nu är det väl inte kört med smygande cachare utanför den där arbetsplatsen får man hoppas, det finns väl fler som vill hitta en ny plastburk? Kanske någon kan cacha i direktsändning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar