torsdag 23 juli 2009

Ingen rast, ingen ro

Mitt under sammanställningen av gårdagens geocachingrunda dyker det upp en ny cache i grannskapet.
FTF-vittring och snabba ryck med överföring av koordinater till GPSn och iväg.
Kända cachare i byn hade bilarna hemma så det verkade bli en enkel resa. När jag närmade mig zero så har jag en vilt cyklande Migda framför mej. Eftersom jag hade siktat på parkeringen blev jag lite off-side så det blev till att köra närmare och göra en snedparkering i diket.
Migda hade visst superbra förhandsinformation eftersom hon anat vad som var på g vid en promenad under gårdagen.
Kul var det i alla fall att vara med och spurta till Råssjön. Vi bytte även geocoins med varandra, Migda och jag.

1 kommentar:

  1. Ute o kikar på geocachbloggar en som nyligen börjat med det.Found 39/Hidden 7.

    SvaraRadera