lördag 11 juli 2009

Stadscaching

Det är inte lätt för en inbiten glesbygdscachare att komma till stan för att försöka plocka några burkar, man är liksom inte intrimmad på de små burkarna.
Saktade in för att logga två snabba i Stöde. Väl framkommen till Sundsvall blev det en turisttur ut mot Alnön. Det finns ju i princip hur många burkar som helst att välja bland så man tar bara dem som ser någorlunda lätta ut.
Alnö g:a kyrka var lätt sen gjorde jag en attack mot ett par till men avbröt när jag ansåg att det inte var så kul, jag var dessutom "bara" medföljande med inlånad chafför = svåger + fru och svägerska.
Senare blev det en matätartur in till Vängåvan och där finns en gömma men det är lite väl många mugglare där så den får ligga till sig.
I sena aftonsvalkan har jag tagit en runda runt Bryggeriet (fast själva Bryggeriet-cachen hann jag inte ta innan O´Learey?s öppnade) och faktiskt hittat några dessutom någon som jag, på ett ungefär, vet var den är men jag vill inte skita ner mej genom att krypa under en bro i närheten av nya bad-bygget. Allt för nu på denna lånade dator ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar