måndag 13 juli 2009

Sammanfattningsvis

Om jag räknar efter blev det faktiskt hela 22 hittade geocaching-gömmor under vår minisemester till Sundsvall. Kanske inte så mycket om man hade gått in för att rå-cacha hela tiden, men jag är ganska nöjd för jag har försökt vara lite social också.
Bland dessa 22 är det en som fått "anmärkning" pga fuktigt innehåll. Det var Mittuniversitetet, den burken var precis full av vatten, dessutom innehöll den en post-it-loggbok och sådana är jag allergisk emot även i vanliga fall.

Gömmor jag inte hittat är 4 som jag minns just nu. Jag har (ännu) inte brytt mej om att logga DNF på dem eftersom jag tror att dom är Ok men det är jag som letat för dåligt. Såg tex att andreaze och jenniie hittat den vid packhusen samma dag som jag var där i ett resultatlöst sökande (regnigt och halvskymmning var det oxo).
För den jag missat inne på bryggerigården är det nog bara utnötningsmetoden som gäller eftersom det är höga väggar på tre håll och alltså svårt med gps-mottagningen.
Samma med Öfvre Alliero-nånting, mitt inne i bushen med flackande signaler och många vinklar å vrår att kolla i trappan där ovanför mitt gamla jobb - Sundsvalls verkstäder.
Höll på att glömma den första jag gav upp - Vängåvan (som har nåt årtalsnamn) där var för muggeltätt för att göra vettiga sökningar.

Ska kanske lägga in den kompletta funna-cache-listan här men det får bli i morron det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar