söndag 12 juli 2009

Så nära ...

Så nära tvåhundra hittade men likväl fick jag ge mej pga regn och skymning.
Vi får alltså bli kvar i Sundsvall till i morron måndag för att söka reda på den tvåhundrade cachen, om vädret tillåter nåt letande (kanske det fanns nåt annat ärende oxo, vad vet jag).
Dagen började där den slutade i går kväll med ett varv vid Bryggerietgömman. Retfullt med den burken för den ligger så nära där vi är och våldgästar, max 50 m ifrån.
Längst ner på samma gata finns en Cliffhanger, liksom Bryggeriet ligger den där och skrattar år mej. Sen blev det ömsom vin, ömsom vatten, ca varannan hittad.
Brände en säkring till cigguttaget så jag har haft problem med att ladda alla manickerna som behöver ström. Ett tag var det riktig kris när både GPS-manicken o ch mobilen var strömlös, då fick jag gå in i depå.
Efter lunch blev det en shoppingtur till Birsta som drygades ut med lite caching. Träffsäkerheten håller i sig dvs varannan träff. Retfullt var det att bomma den utanför favoritaffären Biltema.
Inför kvällsrundan hade jag fyra upp till tvåhundra hittade men jag hittade bara tre innan mörkret sänkte sig över nejden.

1 kommentar:

  1. Aaaah vad tröttsamt att behöva bryta med en kvar till nästa "level". Jag sparar min #200 ett tag. Får se om någon kommer med ett bra tips i tävlingen på http://www.nehrer.se/tavling

    SvaraRadera