torsdag 9 juli 2009

Inte på plats

Nu i kväll i halv 11-tiden kom förhandsinfo ang. en ny cache som JoY Höör har lagt ut. Av allt att döma är det den sista i den här omgången för dom lär dra hem till Skåne nu. Tyvärr har jag inte samma tur som i går att vara på rätt plats, så den här får stadsborna slåss om. Lite långt att dra till Ope nu i sena kvällen, kan man tycka eller ......?

F.ö. pysslar jag med min nya burk som ska bli en mystery, lite knöligt när man inte behärskar HTML-kodning, det blir nog snyggare så även om det visst funkar med vanlig sidbeskrivning. Om någon har koll på hur Geocachings anmälningsformulär funkar fullt ut (med HTML) så är jag tacksam för tips.

3 kommentarer:

  1. Kan ju skvallra om att vi var FTF! ;) I fullt spöregn .. så vi var blöta som attan .... ;)

    Hälsningar
    Cheulf

    SvaraRadera
  2. Hej - Team Vildmark här :-)
    Jag använder HTML för alla våra cache-beskrivningar och det är inte alls svårt. Det är bara några få "taggar" som man behöver kunna - om det nu inte är något superavancerat du vill göra! Och GC.com tillåter dessutom inte så avancerad HTML... Om du bara vill formatera text, lägga till bilder etc så behövs inte så mycket. Googla på "HTML-kurs", kolla på någon sida som ser ut som du vill ha den (högerklicka och välj Visa källa så får du HTML-koden) - eller be mig om hjälp ;-)
    /Annika - Team Vildmark

    SvaraRadera
  3. Joo, jag har haft en "dataexpert" på ingående ett tag men det är mycket som ska stämma rent logistiskt. Får se om det lossnar nu när vi båda är samlade. Men jag tackar för tips och hjälperbjudande. / Strulis

    SvaraRadera